Zwroty Nasza polityka trwa 14 dni. Jeśli od Twojego zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.
Aby mieć prawo do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Dodatkowe produkty bezzwrotne: Karty podarunkowe Oprogramowanie do pobrania Niektóre elementy opieki zdrowotnej i osobistej
Aby dokonać zwrotu, wymagamy pokwitowania lub dowodu zakupu.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli otrzymasz zatwierdzenie, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, zanim oficjalnie utrzymasz fundusze, może minąć nawet 10 dni roboczych. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem orders@elixio.pl.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki związanych z odesłaniem produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 150 PLN, warto rozważyć skorzystanie z możliwej do śledzenia dostawy usługi wysyłkowej lub zakupu ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.